مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران خبر داد
افزایش خدمات غیرحضوری حوزه شهرسازی در پایتخت
تاكسی مدرن: شهرداری تهران در جهت حركت به شهر هوشمند و با هدف تسهیل دریافت خدمات و كاهش احتیاج به حضور شهروندان در اماكن عمومی، مبادرت به غیرحضوری كردن تعدادی دیگر از سرویس های شهرسازی كرده است.
به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با بیان این خبر اظهار داشت: با عنایت به شرایط ویژه شهر تهران در مقابله با انتشار كرونا و با همكاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، تلاش كردیم تعداد دیگری از سرویس های شهرسازی كه در آن شهروندان اجبار به حضور در دفاتر خدمات الكترونیك شهر داشتند را به صورت غیرحضوری هم عرضه نماییم و شهروندان می توانند از راه سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir به صورت غیرحضوری این خدمات را دریافت نمایند.
به قول فرجود، خدمات آخر كار آپارتمانی، دریافت رسید نقشه و دریافت فرم های عوارض و خلافی همچون مهم ترین خدماتی است كه در این مرحله به صورت غیر الكترونیك هم عرضه شده اند و برای دریافت آنها دیگر ضرورتی به حضور در دفاتر خدمات الكترونیك یا سایر واحدهای شهرداری نیست، شهروندان همینطور می توانند فرم های اعلام عوارض صدور پروانه و عوارض نظارت فنی را در «سامانه تهران من» مشاهده كنند.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، فرجود تصریح كرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران پیش از این و با هدف هوشمندسازی سرویس های شهرسازی، «كارتابل شهروندی شهرسازی» را در سامانه تهران من راه اندازی كرده است كه علاوه بر خدمات فوق، شهروندان می توانند اطلاعات كامل و سوابق پرونده های شهرسازی خویش را مشاهده كنند.
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب