معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت كشور خبر داد

الكترونیكی شدن خدمات در وزارت كشور

الكترونیكی شدن خدمات در وزارت كشور

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت با اشاره به اینکه وزارت کشور بعنوان وزارتخانه حاکمیتی راهبری اصلی و مستقیم را در اجرای بسته های کلان سیاسی مجموعه دولت برعهده دارد، اظهار داشت: اجرای درست سیاست ها و پاسخگویی سریع و بموقع به شهروندان نیازمند تقویت زیرساخت های الکترونیکی است.


به گزارش تاکسی مدرن به نقل از ایسنا، جواد ناصریان، معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور با تشریح اینکه وزارت کشور به سمت عرضه خدمات تمام الکترونیک در حرکت است؛ اظهار داشت: مطابق برنامه ششم توسعه و تاکید وزیر محترم کشور، خدمات وزارت کشور در سطح صف و ستاد در راه الکترونیکی شدن است.

وی در این خصوص اظهار داشت: وزارت کشور بعنوان وزارتخانه حاکمیتی راهبری اصلی و مستقیم را در اجرای بسته های کلان سیاسی مجموعه دولت برعهده دارد و طبیعی است که اجرای درست سیاست ها و پاسخگویی سریع و بموقع به شهروندان نیازمند تقویت زیرساخت های الکترونیکی است.

معاون وزیر کشور در این خصوص خاطرنشان کرد: امروز ۵۴ فرآیند خدمات در وزارت کشور شناسایی شده که این فرایندهای عرضه خدمات کاملا الکترونیکی و غیر حضوری به شهروندان کشور را خواهند داد.

ناصریان خاطرنشان کرد: با الکترونیکی شدن ۵۴ فرآیند خدمات وزارت کشور، پیشبینی مان بر این است که هم اکنون خدمات حدود ۸۰ درصد فعالیتهای وزارت کشور به صورت الکترونیکی به شهروندان عرضه شود.

ناصریان افزود: الان وزارت کشوردر حوزه های مهمی نظیر صدور مجوز سمن ها، صدور مجوز راهپیمایی، تایید حکم شهرداران، رسیدگی به موارد تخلف از قانون شهرداری ها خدمات الکترونیک عرضه می دهد.

معاون وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: تلاش مجموعه وزارت کشور بر این است که با تقویت زیرساخت های الکترونیکی؛ امکان عرضه خدمات راحتتر و سهل تر را به مردم فراهم سازد.

ناصریان در ادامه صحبت هایش به تلاشهای صورت گرفته از گذشته تابحال جهت الکترونیکی نمودن خدمات در وزارت کشور اشاره نمود و اظهار داشت: لازم به ذکر است که فرآیند الکترونیکی شدن خدمات از سالهای قبل در مجموعه وزارت کشور شروع شده است.

وی به برگزاری انتخابات در چند دوره گذشته اشاره نمود و اظهار داشت: در این انتخابات از ۲۵ مرحله فرآیند انتخابات از ثبت نام تا شمارش آرا، ۲۴ مرحله آن کاملا الکترونیکی انجام شد.

مسئله تجمیع سامانه های ارزیابی از دیگر موضوعات یاد شده ناصریان در نشست امروز بود و در این خصوص اظهار داشت: با هدف تقویت سیستم ارزیابی، مستلزم داشتن سامانه ارزیابی جامع و کامل هستیم و بایستی با یکپارچه سازی سامانه ها از انجام کارهای موازی جلوگیری نماییم.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور تصریح کرد: هدف و برنامه نهایی، الکترونیکی شدن تمام خدمات و فعالیت ها در وزارت کشور است تا از این طریق هم در مدیریت منابع صرفه جویی شود و هم نظام پاسخگویی و خدمات رسانی در کشور با عنایت به جایگاه حاکمیتی وزارت کشور تقویت شود.



1399/11/01
18:16:55
0.0 از 5
1398
تگهای خبر: ثبت نام , خدمات , خدمات الكترونیك , سیستم
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن