عضو شورای شهر عنوان كرد
لزوم ساماندهی دفاتر خدمات الکترونیک شهر در پایتخت
رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که نسبت به ساماندهی دفاتر خدمات الکترونیک شهر اقدام نماید.
به گزارش تاکسی مدرن به نقل از ایسنا، مهدی عباسی بامداد امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود با اعلان اینکه ۱۳ سال است که از تشکیل دفاتر خدمات الکترونیک شهر می گذرد، اظهار داشت: عدم شفافیت در فرایندها و موازی بودن فرایندها و همین طور رفت و برگشت پرونده بین دفاتر و شهرداری مشکلاتی را به وجود آورده است و همین طور وجود بروکراسی زمان بر، نبود دستورالعمل شفاف برای برخی خدمات ارائه شده، اشکالات حقوقی در کمیته انضباطی دفاتر، عدم شفافیت در فرایندهای واگذار شده به دفاتر، اعمال سلیقه و... سبب شده که دفاتر مشکلاتی داشته باشند و این در حالیست که قسمتی از وظایف حاکمیتی شهرداری ها بدون بررسی های لازم به دفاتر منتقل شده است.
وی با اعلان اینکه مطالعات زیادی در مورد لطمه شناسی و بهبود ضوابط و مقررات این دفاتر انجام شده است، اظهار نمود: در سال ۹۶ شورای شهر مصوبه ای داشته که بر طبق آن شش ماه به شهرداری مهلت داده است که اصلاحیه تعرفه دفاتر را انجام دهد و بر طبق مطالعات لطمه شناسی لایحه ای را برای ساماندهی دفاتر بیاورد که نیاورده است.
عباسی همین طور با اعلان اینکه مدتی پیش من و آقای اقراریان نامه ای را خطاب به شهرداری نوشتیم و از آنها خواستیم که بر طبق قانون نسبت به انتشار فهرست ۱۲۹ ساختمان پرخطر اقدام نمایند، اظهار داشت: تقاضای ما اجرای قانون بود و ما از شهرداری می خواهیم که به این نامه ها توجه نمایند چونکه ما نماینده مردم هستیم و این درخواست مصوبه، قانونی دارد.
وی همین طور با اشاره به تجمع اعضای تعاونی دهخدا اظهار داشت: برای حل مشکلات تعاونی دهخدا در منطقه ۲۰ جلساتی گذاشتیم و تکالیفی برای حوزه شهرسازی مشخص شد اما ۴۵ روز تا دو ماه از این جلسات می گذرد اما هنوز اتفاقی رخ نداده است و امیدواریم هر چه سریع تر شهردار به تکالیفی که به آن واگذار شده عمل کند.
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب