چهارخطه شدن محور اهواز -ملاثانی - شوشتر - دزفول به کجا رسید؟
تاکسی مدرن: خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز -ملاثانی - شوشتر - دزفول را تشریح نمود.
رحمان بهرامی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه چهارخطه محور اهواز -ملاثانی - شوشتر – دزفول اظهار داشت: این محور یکی از پرترافیک ترین و حادثه سازترین محورهای ارتباطی استان است و همین طور از نظر مباحث پدافند غیرعامل برای ارتباط مرکز استان با نقاط مرکزی بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی اضافه کرد: طول این محور حدود ۱۲۰ کیلومتر است که از ملاثانی تا شوشتر حدود ۸۰ درصد مسیر چهارخطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: در این محور یک دستگاه پل ۱۰۰ متری در محدوده بند قیر باید ساخته شود که در مرحله اولیه مطالعات است و به زودی در پروسه مناقصه قرار می گیرد.
بهرامی با اشاره به این که محور شوشتر به دزفول ۶۰ کیلومتر طول دارد، عنوان کرد: حدود ۳۰ کیلومتر از محور شوشتر - دزفول درحال ساخت است که حدود ۱۰ کیلومتر از آن به روسازی رسیده است.
وی تصریح کرد: با توجه به این که حدود ۹۰ درصد از مصالح پروژه های عمرانی از بیس شن، ماسه و آسفالت از این مسیر تامین می شود بنا بر این از این محور به عنوان محور اصلی حمل مصالح در خوزستان نام برده می شود.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: زیرگذر شرافت که در این محور قرار دارد درحال ساخت است و حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این زیر گذر بصورت دو عدد پل رفت و برگشت ایجاد می شود که هم اکنون یکی از پل ها کامل شده است و به زودی عملیات پل دوم نیز شروع می شود.
بهرامی اشاره کرد: همین طور پل سیاه منصور که در این محور قرار دارد مطالعات اولیه آن در حال انجام می باشد و به زودی پروسه مناقصه آن به انجام می رسد.
منبع: تاكسی مدرن
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب