كشتیرانی اعلام كرد

شروع تحویل کامیون های ملکی کشتیرانی به رانندگان

شروع تحویل کامیون های ملکی کشتیرانی به رانندگان

به گزارش تاکسی مدرن، مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از شروع تحویل کامیون های این شرکت به رانندگان آگاهی داد و اظهار داشت: آماده واگذاری تعداد بیشتری از کامیون های ملکی گروه به رانندگان و متقاضیان جدید هستیم.


به گزارش تاکسی مدرن به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده ای گروه کشتیرانی از تحویل شماری از کامیون ­های ملکی ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به متقاضیان آگاهی داد و نسبت به واگذاری به متقاضیان جدید اعلام آمادگی کرد.

وی ادامه داد: طی فراخوان مجدد، آماده واگذاری تعداد بیشتری کامیون هستیم، به نحوی که کامیون های تولید شرکت سایپا در این طرح به متقاضیان واگذار می شود. این کامیون­ها به سه صورت یدک چادردار با پیش پرداخت سه میلیارد تومان، تیغه کانتینربر با پیش پرداخت دو میلیارد تومان و کفی با پیش پرداخت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آماده تحویل به متقاضیان جدید هستند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اقساط ماهیانه این کامیون ها را در سال اول ۹۰ میلیون تومان اعلام و اشاره کرد: طی قرارداد پنج ساله با رانندگان، طی سالهای دوم تا پنجم ۳۰ درصد به مبلغ اقساط سال اول افزوده خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: یکی از مزایای مشارکت با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای رانندگان را، وجود بی وقفه بار دانست و اضافه کرد: طی قرارداد، مقرر شده اگر شرکت در مقطعی بار برای حمل نداشته باشد رانندگان آزاد هستند که بارهای دیگر را نیز حمل کنند. در آخر قرارداد پنج ساله اگر رانندگان بموقع اقساط خودرا پرداخت کرده باشند مالکیت کامیون به آنان واگذار خواهد شد.

وی سیاست کلی گروه کشتیرانی را تقویت ناوگان جاده ای بمنظور تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل چندوجهی دانست و افزود: با دریافت پیش پرداخت هر کامیون موجود، یک کامیون جدید برای واگذاری خریداری شده و به متقاضی بعدی واگذار می شود.

این مقام مسئول، از دیگر اقدامات انجام شده را شروع نصب GPS روی کامیون ها عنوان نمود و اظهار داشت: در این خصوص با یکی از شرکت های داخلی قراردادی منعقد شده و نصب این دستگاهها نیز شروع شده است.

وی به دریافت مجوزهای حمل و نقل داخلی و بین المللی برای شرکت تحت مدیریت خود نیز اشاره نمود و اضافه کرد: با توجه به این که هدف گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تأسیس شرکت حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل DOOR TO DOOR است، مقرر شده در آینده نزدیک تعدادی از کامیون ها در مسیرهای بین المللی نیز فعال شوند؛ به عبارتی کالاهایی که از طرف ناوگان کشتیرانی از مبدأ بنادر چین یا هند در بنادر جنوبی کشور تخلیه می شوند با بهره بردن از کامیون های گروه کشتیرانی به مقاصد خود حمل می شوند همین طور کالاهای ترانزیتی نیز از این طریق حمل خواهند شد تا زنجیره‌ی لجستیکی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تکمیل شود.



1403/02/24
09:18:37
5.0 از 5
330
تگهای خبر: ترانزیت , تولید , جاده , حمل و نقل
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن