برگزاری جلسه مشترک مرکزآمار و وزارت جهاد برای سرشماری بخش کشاورزی

برگزاری جلسه مشترک مرکزآمار و وزارت جهاد برای سرشماری بخش کشاورزی

به گزارش تاکسی مدرن، جلسه مشترک مرکز آمار ایران و مرکز پایش فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی با محوریت سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳، در محل این وزارت خانه برگزار گردید.



به گزارش تاکسی مدرن به نقل از مهر، جلسه مشترک مرکز آمار ایران و مرکز پایش فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی با محوریت سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳، در محل این وزارت خانه برگزار گردید. این جلسه با حضور غلامرضا گودرزی رئیس مرکز آمار ایران و تعدادی از معاونان و مدیران مرکز و همینطور آهنی، رئیس مرکز آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و رئیس مرکز پایش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و تعدادی از مدیران این مرکز با هدف همکاریهای مشترک دو سازمان در مورد فرآیند جمع آوری و استخراج داده های سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ برگزار شد.
در این جلسه، سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بعنوان یکی از ابزارهای جمع‎آوری داده عرضه شد و ظرفیتهای این سامانه برای جمع آوری و استخراج داده های مورد نیاز سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به قول آهنی، هدف از تاسیس این سامانه، شناسایی بهره برداران و میزان تولید محصولات کشاورزی است. این سامانه از جانب ۱۴۵۰ مرکز جهاد کشاورزی و توسط کارشناسان پهنه مستقر در این مراکز تغذیه می شود.
در ادامه این جلسه، غلامرضا گودرزی ضمن تاکید بر ظرفیتهای این سامانه، بر همکاری مرکز آمار ایران و مرکز پایش وزارت جهاد جهت استفاده از این سامانه در اجرای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ تاکید نمود.
گفتنی است در انتها این جلسه مقرر شد، کارگروه های مشترکی به منظور بحث و بررسی در مورد اقلام و داده های مورد نیاز برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ و بروزرسانی آنها از راه سامانه پایش وزارت جهاد کشاورزی، مسائل فناوری اطلاعات سامانه و …، با همکاری مرکز آمار ایران و وزارت جهاد کشاورزی تشکیل گردد.


منبع:

1403/06/23
13:04:33
5.0 از 5
45
تگهای خبر: تولید , سازمان , محصول
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن