در نیمه نخست امسال؛

محل هزینه کرد ۹۸ هزار میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده

محل هزینه کرد ۹۸ هزار میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده

به گزارش تاکسی مدرن، در نیمه نخست سال جاری بیشتر از ۹۸ هزار و ۵۷۲ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده و در چارچوب سلامت و عوارض به دستگاه ها و نهادهای مربوطه جهت سلامت مردم و توسعه و آبادانی کشور پرداخت شده است.



به گزارش تاکسی مدرن به نقل از مهر، بر مبنای جدید ترین گزارش سازمان امور مالیاتی کشور، در شش ماهه اول سال‏ جاری بالغ بر ۵۱۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که بیشتر از ۹۸ هزار و ۵۷۲ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده و در چارچوب سلامت و عوارض به دستگاه ها و نهادهای مربوطه جهت سلامت مردم و توسعه و آبادانی کشور پرداخت شده است.
در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ در مجموع بیشتر از ۷۳ هزار ۷۶۲ میلیارد تومان برای توسعه و آبادانی کشور به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری ها و ادارات کل امور عشایر پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۵۲ هزار و ۴۹۸ میلیارد تومان) رشد ۴۱ درصدی داشته است.
همچنین در این بازه زمانی، بیشتر از ۲۲ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان هم در چارچوب سلامت به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز گردیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱۳ هزار و ۸۳ میلیارد تومان) ۷۲ درصد رشد را نشان داده است.
افزون بر موارد مورد اشاره، در شش ماهه اول سالجاری از محل مالیات بر ارزش افزوده در مجموع بیشتر از دو هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان در چارچوب سهم ۲۷ صدم درصد توسعه ورزش های همگانی به حساب وزارت خانه های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش اختصاص یافته است که مبین رشد ۲۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل (یک هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان) است.

1403/07/25
09:12:02
5.0 از 5
33
تگهای خبر: آموزش , سازمان , شهردار , شهرداری
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن