اسنپ تریپ و پیگیری حقوقی مصاحبه های جعلی
به گزارش تاكسی مدرن اسنپ تریپ در اطلاعیه ای اعلام نمود كه از این به بعد انتشار مصاحبه های جعلی با مدیران این شركت توسط برخی رسانه ها را از راه مراجع قضایی پیگیری می كند.
روابط عمومی شركت اسنپ تریپ در اطلاعیه ای كه نسخه ای از آنرا در اختیار خبرآنلاین قرار داده آورده است: «شركت اسنپ تریپ بعنوان یكی از مجموعههای فعال در زمینهی گردشگری، همواره كوشیده تا با كمك و همكاری مجموعههای ذینفع، به بهبود روزافزون این صنعت كمك نماید. فعالیت در یك فضای رقابتی مثبت و سالم، همیشه از اصلی ترین دغدغههای این شركت بوده است.
سایت ایران جیب در روز دوشنبه ۹۸/۰۵/۲۸ مبادرت به انتشار مصاحبهای منتسب به آقای امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد اجرایی شركت اسنپ تریپ نمود كه در این مصاحبه، مطالبی خلاف واقع به این شركت نسبت داده شد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «با بررسیهای صورت گرفته مشخص شد هیچگونه مصاحبه ای با آقای امیرعلی مهاجر و سایر مدیران این شركت به عمل نیامده و مصاحبهی انتشار یافته در سایت ایران جیب كاملا جعلی بوده است. همینطور این وبسایت فاقد هر گونه لوگوی تایید كننده از سوی مركز توسعه و تجارت وزارت صنعت و وزارت ارشاد است. به محض اطلاع از این موضوع، پیگیری های لازم، انجام و متن مصاحبه ی جعلی در تاریخ ۹۸/۰۵/۳۰ از روی سایت ایران جیب حذف شد. متاسفانه از زمان انتشار این خبر تا حذف آن از روی سایت، افرادی مبادرت به بازنشر این مصاحبه دروغین در شبكههای اجتماعی نمودند. بنابراین مجموعه اسنپ تریپ تصمیم گرفت مبحث را از راه مراجع قضایی پیگیری نماید.»
امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد اجرایی اسنپ تریپ هم درباره انتشار این مصاحبه ی جعلی، عنوان كرد: «متاسفانه شاهد این هستیم كه افرادی به جای كمك به بهبود وضعیت موجود در صنعت توریسم، با صرف هزینه های فراوان و تولید شایعات و اخبار دروغین، به دنبال تخریب چهرهی شركت های نوپا و فعال در این عرصه هستند»
مهاجر اضافه كرد: «هدف اصلی اسنپ تریپ، نشان دادن ایران واقعی به مردم دنیا و ایجاد بستری برای سفرهای آسان و ارزان است. این تیم از ۲۷۰ جوان با میانگین سنی ۲۹ سال تشكیل شده كه شبانه روز در تلاشند تا خدمتی به صنعت توریسم ایران عرضه كنند. تلاش ما بر این است كه بتوانیم به گسترش بازار گردشگری ایران كمك نماییم و با استفاده از روشهای نوآورانه، در كنار كم كردن هزینههای سفر برای مردم، درآمد هتلها را هم افزایش دهیم.
از آنجایی كه امكان دارد این شایعات و اخبار كذب منجر به خدشهدار شدن چهرهی این برند و تاثیرات منفی در فضای گردشگری آنلاین شود، تمام تلاش خویش را به كار خواهیم بست تا از راه مراجع قانونی جلوی تكرار چنین اتفاقاتی را بگیریم.» ۲۱۲۱
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب